Μια ιδέα για το πως μπορεί να εφαρμοστεί η βιοωματική μάθηση στα σχολεία πήραν οι κάτοικοι της Πιερίας, απο τους μαθητές του λυκείου Κονταριώτισσας Πιερίας οι οποίοι πήραν μέρος στο εξωσχολικό πρόγραμμα παραγωγής δευτερογενών προιόντων από πρώτες ύλες του τόπου τους. Τα προϊόντα τους τα εξέθεσαν στον πεζόδρομο της Κατερίνης και έγιναν ανάρπαστα.

''Η διάκριση είναι φως που δείχνει σε εκείνον που την έχει τον καιρό, το εγχείρημα, το έργο, την ισχύ, τη γνώση, τη δύναμη, την ασθένεια, την προαίρεση, την προθυμία,την έξη, την άγνοια, την προαίρεση, την προθυμία, την κακοπάθεια, τον τρόπο, τον τόπο, τη συμπεριφορά, την ανατροφή, την πίστη, τη διάθεση, τον σκοπό, την διαγωγή, την άδεια, την εμπειρία, τη φυσική φρόνηση, την επιμέλεια, την εγρήγορση, την αργοπορία και τα όμοια'' (Όσ. Πέτρος ο Δαμασκηνός 12ος αι. μ.χ.
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε εδώ το σχόλιο σας σχετικά με αυτό το άρθρο.